lördag 7 juli 2007

Loppis





Oj,vilka fina fynd jag gjorde på loppis i morse.Jag var bara tvungen att snippa dit en snabbis efter nattjobbet. Kallt och regnigt är det ute (11¤) och inte så många bord i Badhusparken. Jag köpte två koftor, en klänning, en t-shirt,en långärmad tröja,ett par superfina skinnskor och stapeln med burkar som i begynnelsen kommer från IKEA (den smala stapeln är från i dag.Den större har jag köpt på Kupan tidigare i år) för 45:- från samma tjej alltihop.Jag mår utmärkt i dag oavsett väder inte bara för mina fina fynd utan i dag verkar vara en bra dag.Ha en fin regnig dag eller om det är sol där ni bor en lika fin solig dag.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Myyyche snajsiga fynd... Men du, VAR det nån som ville sälja i regnet!!!????=O Skorna ser supersnygga ut!!! Ha en skn helg i regnrusket.....(jag myser med "Muriels Bröllop"....bra film......) Kram!!

Anonym sa...

Vad ni pitebor fyndar på loppis! Kul!
Varför är vissa länkar gröna på din sida?
Kramar!

Anonym sa...

Nej, men det är ju bara vissa av länkarna som är gröna?

Anonym sa...

Hihi, den där burkstapeln, den smalare har vi också! (fast jag tror inte att vi nånsin har haft den ihopsatt?) fina tofflor! Nu vill vi ha bättre väder, visst? Ha en jättebra kväll/helg!

Anonym sa...

De där tofflorna var jättesnygga. Precis min smak!

Hoppas allt är bra annars. Du skulle ha varit på Havsbadskyrkan ikväll. Fin musik av begåvad far & dito dotter från Luleå.

Hälsa storfamiljen!

Anonym sa...

Fina fynd! Hade tänkt fara på loppisen igår, fast då var det ju kalas här hemma. Också var det hurvens-väder :\ Hoppas solen nu dyker upp snart! Kram /Sofie

Anonym sa...

alltid roligt med fynd!!!

Maria sa...

Härligt med fynd! Jag hoppas att jag hinner pallra mig till badhusparken någongång i sommar!

Anonym sa...

Vad kul med så mycket fina fynd och kul med Loppis varje lördag!

Anonym sa...

Oj vilka superfina fynd du gjort!! Den där stapeln är ju toppen, och ett par såna skor har jag hunnit slita ut...jättesköna och fina!!!
Ha en jättebra vecka ,
Kram!!!

Anonym sa...

Vilka härliga fynd du gjort!