lördag 5 januari 2008

Fyndat på Kvantum




Kanske reade de ut dessa ljusstakar för att det anses höra till julen men jag ska ha framme dem fast julen är över och förbi :).
I övrigt så behöver jag en symaskin NU för jag vill sy gardiner av tygerna som jag har köpt för ett tag sedan. Till köket har jag köpt Mairo´s Blomma med vit botten och svarta blommor och till vardagsrummet vita linnegardiner.Jag har haft min maskin inlämnad men den syr inte bra så jag måste tillbaka med den igen och se om det är föraren eller maskinen det är fel på ;)
Hoppas att ni får en trevlig lördag.Ha det gott

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompis!
"Blomma" är jättesnyggt i vitt med svart mönster - valde mellan vitt-vitt och det. Maken (hör och häpna) ville ha det vita!! Så han fick bestämma!
Hoppas att du får din maskin att fungera - annars gå tillbaka med den och be dem fixa felet!!
KRAM!
Liza/vardagslycka

Anonym sa...

Man ska INTE underskatta ICA Kvantum! Har fyndat både det ena och andra där...

Ha en underbar fortsättning på helgen!

Victoria
http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se

Unknown sa...

Vilka fina ljusstakar!
Skylten med dinner choises har jag köpt från danska isabella smith!
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Maria sa...

Härligt när man kan fynda på ICA...