torsdag 19 juni 2008

Färgrikt och Stockholmstips mottages

På tisdag åker jag till Estockholmia ensam utan man, utan barn.Bara jag och alla affärer i storstan.Förstår ni att jag ska få somna ensam,vakna ensam göra vad jag vill i två hela dagar utan att ha nån att ta hänsyn till???ÅÅÅÅÅÅÅÅ,jag längtar dit.Jag har tänkt besöka Afroart och Svenskt tenn. Sen får vi se om det blir det sen.Jag brukar ändra mig om det dyker upp nåt annat för då har jag helt plötsligt glömt var det var jag skulle.Har ni några fina tips på bra inredningsaffärer eller annat att besöka för en inte så himla tjock plånbok???

5 kommentarer:

Anne, anness design sa...

Trevlig midsommar :) hoppas du får det bra i stockholm.

Anonym sa...

HEj!
Tack för kommentaren i min blogg. Du undrade över vilket tyg jag skulle klä dynorna i. Du får kika in igen, för där finns nu en bild. :-)

Det finns ju massor kul affärer i stockholm, beroende på vad du gillar. Men Syster Lycklig, KOffert, Bruka, Vita Hem, Zandvoort är några tips. :-)

Ha en skön midsommar!

Anonym sa...

Hallå....ROOM måste du in på. Svenskt tenn är ingen trevlig affär, de som jobbar där är sååå dryga.....Har slutat att gå in dit.
Men kommentaren ovanför min har ju en hel del tips!!!!

Hoppas du får det bra i sthlm....jag är sååå avis......

Ha det bra i helgen å midsommar... Kram!

Tingeltangel sa...

Vill önska dig en riktigt skön midsommar.

Anonym sa...

Jasså, du har hälsat på? Synd att jag inte var hemma!

Berry måste du gå på i Stockholm.
Det är en trevlig butik!

Ha det fint!