söndag 15 juni 2008

Jag har fått mitt svar


Jag vill börja studera men vet inte riktigt vad men här har jag ju fått hjälp eftersom inredningsdesigner som jag har en önskan om att prova står som tänkbara arbeten för en sån som jag =).Här är länken till testet som jag hittade hos Mamselamsen
Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Testade att göraden....jag passar som skådis!Wow......Kanske jag ändå får vara mamma i filmen som döttrarna söker till???

Hoppas helgen varit bra!

Kram!