måndag 30 juni 2008

Mera shoppingbilder och 12årsbarn


Det är inga flashiga bilder jag kan bjuda på.Inspirationen att piffa = zero så ha överseende =)
I dag för exakt tolv år sedan kom det en liten stor kille till världen.4365 gr och 56 cm lång kom han gnyende och trött och blev lagd på min mage efter drygt 16 timmars kämpande och tre veckor överburen och det var underbart.Nu har centimetrarna kommit i kapp honom och han är en välrest pojke på 160 cm och 41 i skostorlek och är fortfarande lika underbar.Grattis min älskade son!!!!!!!Kalaset hade han på Lasegame i torsdags så det blev endast sång och frukost på sängen i morse tillsammans med vår present.*hemlig* ;)
Vad är detta då? Jo, en elastisk lina med klammer för att spänna fast ex teckningar.Det ska jag ha den till i alla fall.Nioåringen ritar fantastiska bilder och många så då är det ju bra att ha nånstans att hänga dem på så att de inte förstörs på golvet.Den hittade jag på Stockhome.

Ett kort som ska bli till en tavla på bastuväggen på stugan

En spaghettislev som jag köpte på Picnic från Rice.(den rosa)

Inga kommentarer: