söndag 13 juli 2008

Kök









Alla bilder från Living.etc.Se och njut!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sett och jag har njutit! Underbara bilder!

Evas House sa...

Hi, thanks for your comment. It's true, I never get boring! Did you ask me if I'm Spanish?

hem ljuva hem- helena sa...

Mmm, vilka härliga pastellfärger. Godis för ögat!

MiaMaria sa...

Härliga bilder!

Ha´det så bra och må så gott!
MiaMaria

Anonym sa...

Hellööö.....Jag blir tillbaka snart men jag blir helt beroende av bloggen. Måste avvänjas tror jag!!! ;)
Ska försöka att inte blogga nu i sommar så jag kan samla på mig en massa inspiration för att blogga sen.
Fortsätter att kika in hos er andra i mån av tid!
Ha det så bra.....jag kikar in då å då...=)

Kram!

Evas House sa...

Hi again! I'm spanish, and for my family and friends I must write in both languages!! It's a pity I don't understand swedish, I've to search a translator, but I love the photos. Have a nice day!

www.gottablandat.wordpress.com sa...

vilka underbara inspirtationsbilder. gillar de gröna färgerna pa sista fotot grymt mkt! Hoppas allt är bra! stor kram

Sofie sa...

Åh, härliga inspirationsbilder! Det kan man aldrig se för mycket på eller få för mycket av :) Kram!

Anonym sa...

Underbara färger, ja man njuter verkligen av dem.
ha det gott!

Maria sa...

Hej! Vilka inspirerande bilder du hittat! Känner ett plötsligt behov av pasteller!!