torsdag 16 oktober 2008

den fina bilden

som jag lovade i förra inlägget kommer här.Jag har fullt upp med att måla dörren (första varvet gjort),packa inför min resa till Uppsala i morgon,klippa mig och göra läxor tillsammans med barnen.Helgen i Uppsala kommer jag att tillbringa på en konferens om förändringsarbete i kyrkan och programmet är späckat,men jag ser fram emot det. Nya människor och nya erfarenheter :)Jag blev så glad i dag för våra skjutdörrar till toan har kommit. Det tog bara en vecka att få hem dem. Vi beställde dem över internet och fick samma dörrar till halva priset jämfört med en lokal handlare plus att det tog en vecka i stället för 5-6 veckor.Jojo,så ska det vara.De lokala handlarna måste sänka sina priser för att ens kunna komma på frågan i vår familj i alla fall.
Ha en skön helg!

5 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Vilken härligt glad bild !

Ha en härlig helg !
***
KRAAAM EVA

Maria sa...

Fin bild!

Vad jobbar du med? I kyrkan?
Jag arbetade som församlingspedagog sist jag var anställd så jag blev lite nyfiken på din konferens...

Anonym sa...

Jag håller med, kan man handla billigt så gör man ju hellre det...man har ju inte pengar så man kan drössla med dem precis.
SÅ härlig bild, jättefin..
Hoppas du får det bra, kram

Sofie sa...

Vilket fynd att få samma dörrar för halva priset. Ibland lönar det sig att kika på Internet först. Önskar dig en trevlig vistelse i Uppsala och en trevlig helg! Vilken mysig bild förresten. Kram, Sofie

Anonym sa...

hoppas du har/har haft en fin helg i Uppsala.......vi såg maken din med barn på Big Boy idag, antar att han precis som vi åt söndagsmiddagen där:)))))
Kram och ha en fin flygresa hem!