tisdag 28 oktober 2008

Höstlov


Nimbys värld har vi besökt och det var riktigt roligt.Då får vi se vad vi hittar på resten av veckan.Om jag får välja så blir det bara mys och glada barn :).Halloween firande och ljuständning på familjens gravar blir det naturligtvis.Jag ska försöka hinna läsa ut boken jag har börjat på : Busters öron av Maria Ernestam. Hon har ett otroligt språk som jag gillar så det ser lovande ut.
Vi åker till mina föräldrar på torsdag och då blir det ett besök på IKEA för inskaffande av en välbehövlig byrå (svart förstås ;) till hallen. Den vi har nu i teak gillar jag men den rymmer ingenting.
Jag hoppas ni får en skön dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du gillade min lampa! Och jag betalade bara 40:- för den!!! Sen såg jag den på en tradera aution som slutade på
1025:-!!!! Så den var ett fynd! Jag är lite nyfiken, har du beställt några tapeter från maåleributiken? Passa på medan det är gratis, snart börjar de ta betalt för frakten skulle jag tro..
Ha en fin helg hos dina päron, och liiite avis blir jag på ikea.....skulle vilja kolla in deras jul-grejor...Kramen!