fredag 3 oktober 2008

Jag anar ljuset



och slutet på toarenoveringen.Nu är det "bara" lite kvar,men klinker,kakel,tak,belysning och golvvärme är på plats.Fogningen är gjord.
Jag var och fyndade på Marimekko i vår stad i går och köpte Unikko vaxduk till köket och 2,5 meter av tyget Ananas i grått.Det har jag tänkt sy ett draperi till ytterdörren av.Den drar en del och så är den ful så då kan jag dölja den med tyget..och allt på 50%...Det gillar jag .Ha en trevlig helg.Ses vi på Krokodil och Wendy McNeill på lördagkväll?

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag säger bara en sak: SNYGGT! :)
Ha en fin dag.

Maria sa...

Såg att de skulle ha rökrea, men hade inte möjlighet att ta mig till stan då...och nu kanske det inte är så mycket kvar...Kanske hinner in och kolla om det finns nägra smulor kvar nästa vecka.

Anonym sa...

Snyggt i badrummet...längtar tills den dagen då vi ska ta tag i vårt!

Trevlig helg på dej!
tina=)

Anonym sa...

Jag la ner köandet till utförsäljningen var en miljon där... vad kul att någon lyckades få något därfrån.. annanas är sååå snyggt! eran lill toa blir kanon fin :O)

svartataket sa...

Vad fint det ser ut! åh vad kul för dig att vara så nära!!! vi har en bra bit kvar..puh..

I Veras hus sa...

Himmel vilken snygg kombo med Marimekko-tyget o guldbumling.SUPER!