lördag 29 november 2008

....

Tack för alla fina ord i förra inlägget....
Jag har besökt två riktigt fina butiker i torsdags.Helt underbara Magasin 14 och en alldeles nyöppnad butik i Ale.Det var lustigt hur jag hittade dit för jag hade läst om Alebutiken på fredagsmorgon på en blogg.Sedan tidigare hade jag bestämt att åka till Boden till Magasin 14 och tog den kortaste (enligt GPS:en ) vägen till Boden och helt plötsligt dök den bara upp så jag tvärnitade och vände om.Inköpen kan jag tyvärr inte visa än för batterierna i kameran är slut men jag lovar att bilder kommer....Det jag köpte på Magasin 14 kommer härifrån.Nu ska jag fortsätta att städa.Ha en skön lördag

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
Kika in och var med du också!

Kram Maud