söndag 14 december 2008

Tredje advent, efterlysning och en TÄVLING


Jag är ensam vaken i huset och det är alldeles lugnt och tyst...De två yngsta barnen sover hos syrran.Annars hade de varit vaken nån timme redan vid det här laget.Nu hjälper de syrran och hennes familj att stiga upp :)
Så vad gör jag ,jo jag spanar i min Stockholm apartment bok.Det finns en tapet som jag är så nyfiken på .Är det nån som vet märket/namnet på den?Jag har sett den i olika färgställningar bl a i gult hos Nina.Skitsnyggt...


Har ni förresten sett vad Jag blommar lottar ut på sin blogg?Tjing för skärbrädan!KIka in hos henne och läs mer
I dag ska vi ut och leka i den enorma snömängden vi har fått i helgen.KUL! Ha en skön söndag

13 kommentarer:

Maria sa...

Så skönt det låter att vara ensam i sitt tysta hus. Oj, vad jag skulle behöva en liten sådan stund känner jag nu...
Vad är det där för bok? Någon av de där PAUMES??
Kul att du är med i utlottningen, lycka till!

EVA / whiskyochchampagne sa...

Jaa jag har ju några ensamma timmar varje dag då dotran är i skolan, men de behövs ! För då blir det återhämtning och kanske lite annat ibland också...hehe !

Måste kika in hos Maria...
***
KRAAAM EVA

Anonym sa...

Om jag inte minns helt fel kommer tapeten från Cole & Son, den kan heta Paisley men är allt annat än helt hundra! Det låter bra med mycket snö i Piteå, hoppas den får ligga kvar till dess att vi kommer upp. =) Kram Maja

Anonym sa...

Hallå! Visst är de väl helt otroligt fina de där böckerna????
Tycker jag hittar nya detaljer hela tiden i dom.....
Dom & Älskade Hem är bäst!!!

Just nu är jag åxå själv hemma medan alla är på skolan! Tänkte åka ner på stan å köpa en 40 årspresent!

Önskar dig å din familj en GOD JUL!!
Hoppas ni får det mysigt!!

Ha det bäst!

JULKRAM!!!

EVA / whiskyochchampagne sa...

Nu tar jag ledigt några dagar och vill önska dig och de dina en underbart härlig jul !!!

***
JUL-KRAAAM från EVA !!!

Maria sa...

Jag önskar dig och familjen en GOD JUL!

Anonym sa...

Typiskt att inte kunna sova då man har barnvakt. Men det brukar kunna vara skönt att bara få vara ifred också.

Ha en bra jul nu vännen!

Anonym sa...

en underbar jul önskar jag dig!

Sofie sa...

Snygg tapet... förstår att du spanat in den! God jul på dig! Kram, Sofie

Anonym sa...

God jul och gott nytt år till dig och familjen. Många jul kramar från Åsa (öjebybo).

Anonym sa...

Gott nytt år!!!!

Kram!!

Anonym sa...

Hur har ni det?? Tänker på dej/er!!

Anonym sa...

Mysiga bilder!
God fortsättning på det nya året!