fredag 13 februari 2009

Förvaring i vårt sovrum



Vi har rätt så dåligt med garderober i vårt hus. Två stycken fasta garderober är vad som finns.Så vi får lösa det med byråer och så har vi gjort denna lösning i vårt sovrum.

Vi är väldigt nöjda med denna lösning.Den stjäl inte värdefull golvyta från vårt lilla sovrum.

Ni kan väl bortse från stödplankorna under skåpen.De försvinner den dagen vi fäster skåpen i varandra.En vit slät sängkappa är tänkt att komma dit också...nån dag ;).
Kanske samma dag som vi justerar in luckorna så att de sitter som ett smäck.
Nån dag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så där måste vi åxå göra........superfint! Har ni sovrummet på övervåningen eller?

Har du förresten hört Lalehs nya?
.....den bästa skiva jag hört på i hela mitt liv.

kram å gonatt!

Anonym sa...

Vilken smart förvaringslösning!
Kram Sandra

I Veras hus sa...

Det där ser man lite här o var och det är ju så otroligt praktiskt och snyggt! Skulle passa att ha sådär i vårt lilla sovrum.SNYGGT!
Även om du inte har några småttisar får du gärna tävla hos mig!

Anonym sa...

Hejhej!! Jo vi har en ny soffa! Köpt på Antnäs.
har du inte hört Laleh!!!?? Hon är störtskön! Så himmelskt bra...Hon sjunger "Snö" i Arnfilmen....

Jag var BÄST i att uppträda på klassens timme! Men efter artonde fredagen i rad med mig som huvudnummer var mina klasskompisar en aningens trött...... ;)

Ha det bra!!

kramelikram!!

Anonym sa...

super fint blev det.. och så smart!

[room] by sofie sa...

Jättesmart sätt att förvara!
Måste vara helt underbart att kunna stuva in och organisera sakerna i skåpen nu :)
Superfint!!
Kram SOFie

Helena sa...

Jättefint!
Vad är det för skåp och garderober ni har använt?