tisdag 17 mars 2009

Lever och mår bra

och bloggar inte mycket just nu :).Härligt att solen äntligen visar sig.Jag var på en föreläsning på favvocafeet i går om syskonplaceringens betydelse för hur man blir som vuxen.Intressant men alldeles för komplicerat för mig.För många invecklingar och jag som vill förstå allt hade en hjärna på högvarv tills jag bara la ned och skrattade at föreläserskan för hon var rolig.Här är hennes hemsida.Nu blir det nattinatti för mig efter en natts jobb fast det sliter i mig nu när solen är framme att bara gå ut och få SOLSKEN.Jag vill ha det och den 15 april åker jag till Florida,USA så då kommer jag få det så det räcker.Jag längtar otroligt mycket att få åka dit.Jag åker ensam och hälsar på vänner och vilken lyx det är då.Härligt. Har hunnit klippa mig sen sist på denna flashiga salong av denna man.Jag blev nöjd!Ha en skön dag.

Inga kommentarer: