fredag 24 juli 2009

Ny ytterdörr


Förr hade vi denna dörr och jag kan säga att det gjorde en betydlig skillnad i vår lilla hall med att nu ha en vit dörr.Lister saknas ännu.Fönstrena på den tidigare dörren var högre upp än på denna och det gör att det nu kommer in ljus även mot golvet.Härligt.Jag älskar ljus.

Logjammin
Nu PDOL:ar jag och familjen och jag njuter av folkvimlet och musiken.Behöver jag säga att favoritscenen/kafeet får mest besök av mig? ;)I går lyssnade jag på Hoghill och Logjammin.Goood!Speciellt Logjammin.

Hoghill
I kväll,om det inte spöregnar så ska vi se på BWO och A camp bl.a
Huset doftar ljuvligt av liljor efter gårdagen då maken fyllde 40 år."Det luktar uuunderbart,mamma säger 4 åringen.

Jag kan inte annat än att hålla med honom.Ha en skön helg!

4 kommentarer:

bwo 4 ever sa...

hoppas att ni tar många kort på bwo och filmar

Zun sa...

Vet du, vi skippar hela PDOL i år och det är skönt att faktiskt inte ens längta dit ;-) Men visst finns det artister jag hade velat se....

Finfin ny dörr! Tänk att det kan göra så stor skillnad.

Ha det bäst!
/Zun

Pointerliv sa...

Vilken skillnad det måste ha blivit:) Den nya dörren var ju skit snygg! Här blir det inge dansar och ler för oss , det enda är att vi går på dagarna.
Ha det så gott, Kram...

m a r i a k o d e n sa...

Snyggt med dörren!!
Vi gjorde samma sak...flydde fältet under helgen! Åkte till S-vall med våra kompisar o bodde på hotell o gick på Ikea, var ut å åt å bara möööös...
Har shoppat som en tok...INTE!! Vet inte vad det är med mig, har aldrig varit så prylanti som jag är nu! På ikea blev det till barnen en neccesär och själv köpte jag 18 (!!!) dessertskålar i färgat glas. 9kr st är helt okej! Vi har så fula dessertskålar då det var på tiden!
Jo, köpte ju åxå Hypnotisören! Har inte börjat läsa den än, håller på med Marian Keyes En fantastisk man (eller nåt sånt;)
Den är bra. Men den du har "Är det någon där" är nog hennes bästa bok enl. mig! Älskade den boken!!

Som jag skriver på bloggen så hoppas jag verkligen inte att det är martin melin som skrivit Hypnotisören! Fy, kan inte med den mannen......=(

Nä nu blir det läsning. Har du förresten sett Mammut?
Den var jättebra!!!

Kram å gonatt fr mig!