onsdag 24 mars 2010

Hemma hos mig-källartrappen

Nu har jag äntligen skaffat nya batterier till kameran och kan visa något mörka men ändå bilder på vår ommålade,tapetserade källartrapp.Där det är målat vitt var det förr kiss gult på en vägg.Bajsbrun och kissgul rutig tapet på en vägg och taket (underdelen av trappen til övervåningen) var grön och vartannat trappsteg var det brun korkmatta på och de andra en grön plastmatta :).Nu är det knappt en minne kvar av det.I bland är det bra med dåligt minne.



Jag avslutar med en påskbild.

6 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Åhhh så läckert ! Älksar den tapeten...

***
KRAAAM EVA

:)

EVA / whiskyochchampagne sa...

Älskar menar jag...hehe !

Anonym sa...

Så fint det blev , det hade varit kul att se före och efter bild!!!
Kram från Åsa

Lisa sa...

Fint! Glad påsk på er!

Lisa sa...

Fint! Glad påsk på er!

Kram, Lisa

tinaminastina sa...

Hej där! Vilken fin trapp....jag älskar också den tapeten!!

Ha en härlig helg å kram!

tina