fredag 29 juni 2007

IKEA är ju bra



men kan någon förklara för mig varför de har tryckt in IKEA ,Made in Sweden och lite siffror på sidan av garderobsdörrarna som vi har köpt?????!!!!!!Detta är vad jag ser när jag ligger i sängen och tittar upp,men jag ska naturligtvis vända på dem så att jag inte behöver somna till IKEA loggan. Vi har köpt garderober och det var precis vad vi behövde.Vi har två platsbyggda garderober i hela huset, om man inte räknar de två vi har i lilltoan där en är städskåp och den andra skoförvaring. Alla kläder har förvarats i byråer. Mina lådor har hamnat på sniskan av tyngden så några klädinköp av stora mått har jag inte gjort på ett tag. Men oj vad jag ska köpa kläder nu när jag tom har en stång att hänga upp alla fräna klänningar som jag vill ha. Jag har köpt en blus på JC i dag som jag tycker är så frän och skön att använda. Kanske jag ska börja med en ny kategori som jag döper till dagens outfit ;)....Nä,jag tror inte det men blusen får ni gärna se. Jag har missat alla Ernst program förutom det första så nu ska jag gå in på svt på nätet och bara njuta av allt han gör. Jag har förresten varit in till Katarina K och beställt en svart skål med eklock till.Min man fick ett presentkort som tack för att han har ordnat en resa på jobbet. Jag frågade hjälpsamt om han behövde hjälp med att hitta nåt att köpa för presentkortet och det behövde han! Så nu har han hittat den här skålen hos Katarina. Han har så bra smak min man ;-)
Hoppas att ni har en härlig fredagkväll.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blus, är aldrig inne på JC numera men kanske man måste kolla in där nu. Trevlig helg!

Anonym sa...

Jättefin blus.... men oj vad irriterande med loggan! Det kanske är en ny strategi de har, att hjärntvätta sina kunder från nya vinklar... kram på dig, å lyllo dig som får handla på Katarina K =))

Anonym sa...

Jaha, det är DÄR blusarna finns!!
Lycka till på Summergames.

Anonym sa...

Jättefin blus! Håller med, vilken bra smak han har din make! Hoppas vi får se när den kommer, burken han valde;) själv väntar jag på min vinröda vas hon ska tillverka till hösten....inte ens sån glaserad utan en som är "bränd"i vinrött...ha en bra PSG helg!

Anonym sa...

Den "blusen" har jag med! =)

Anonym sa...

Klart han har bra smak....Han valde ju dig!!!!
Snygg blus!!
Bra val av grej hos Katarina K!!!!
Trevlig helg på dig!!
kjamisch!!!!!

Anonym sa...

Ja inte är det några problem med att vara hjälpsam såna där gånger inte :D

Anonym sa...

Ha! Ha! Nu var du SMART!
Kram!
Liza

Anonym sa...

Jag kan aldrig tänka mig att det ska vara sånt tryckt på garderobsdörrarna, ring och fråga!!!

Anonym sa...

Nanso säljs bl.a hos Hansèns...inte nu hela kollektionen men en del klänningar brukar de ha. Kolla annars "Unik design" på nätet, de har en del..Tack för titten! Och hoppas din helg hitills har varit bra och att söndagen blir ännu bättre!*kram*

Anonym sa...

Vilken fin blus du har hittat :) JC har mycket snyggt, fast ändå är jag så sällan in där.

Ja det där med loggan vet jag ej. Du kanske kan mejla och fråga IKEA :) Blev lite nyfiken varför man sätter den så synligt?

Inte dåligt med presentkort på Katarina K! *ler*
Kram på dig! /Sofie