tisdag 5 juni 2007

Tisdagstema-Lycka




Här är en bild som yngsta sonen har gjort i Paint. Att veta att barnen har det bra och är lyckliga är ju just lycka. Och att själv ha ett liv som innehåller allt mellan glädje och sorg, det är mycket värt. Det hade kunnat vara mycket värre. Att rita och måla är lycka för yngsta sonen. Att få spela fotboll är lycka för äldsten. Att få inreda och fixa och dona och umgås med familj och vänner, att få vara frisk, att ha ett jobb som jag trivs med, naturen, min tro är lycka för mig.Än har jag inte kommit ut ur garderoben,jag menar köksskåpet,men en liten bild av mig kan jag visa ;). Att få vara med i livet helt enkelt!

8 kommentarer:

Lotten sa...

Jag håller med dig! Du sitter väl inte fast i skåpet va? ;-)

Anonym sa...

Familjen är väl lycka om något !
Jag hoppas du kan våga dig fram ur skåpet...hehe !

KRAM EVA

Anonym sa...

Det är det där lilla som man får se som skruvar upp nyfikenheten:-)
Härliga foton:-)

Anonym sa...

Du skulle kunna byta tema idag.
Från "lycka"
Till "lucka"

Så fint han ritar, sonen!

Anonym sa...

Det var en fin beskrivning av vad lycka är för dig. Kan bara hålla med!

Anonym sa...

Hej bruden!! Så fin du e på bilden!!=)
Tycker att du ska ta ett stort steg fram å visa dig!!!...eller vad skriver jag....? Jag är ju själv värsta fegisen på den fronten!!!
Vill du köpa lite skåp av mig...Vad bjudes???
Nu ska jag lägga en söt o liten pojke som e jättetröttis... Vi ses!!Blir det loppis på lö?? Det blir det för mig, hoppas jag!! Ha det bra!! Kram!!!

Anonym sa...

Hahaha.. Tycker du ser jättefin ut där i köks skåpet!! :)

Anonym sa...

Det var en himla kul bild, du ser så liten ut så jag trodde det var något av barna! Ha nu vet vi hur du ser ut huvudlös,hihi...Trädet vi har i trädgården heter Salix, är tyvärr inte så ovanligt men jag visste inte själv vad det hette utan jag hade tur som låtit lappen med namnet hänga kvar, ha en fin dag, kram Maria