söndag 26 augusti 2007

Surströmming i mitt blod

Vi var på surströmmingsfest hos vänner i går och det var så trevligt.Jag älskar att bli bortbjuden så om nån vill ha främmande så bjud mig:Jag kommer!Det känns som att jag har varit hemma så mycket denna sommar och det är helt rätt.Jag har det! Jag tycker om att flänga och min man tycker det är skönast att vara hemma. Jag älskar mitt hem men det måste ju vara balans här i livet :-).Jag hittade en kul grej på instrumentpanelen.Nu kan jag nämligen göra helt vetenskapliga tester på min blogg.Nu vill jag då att ni som besöker mig går in och röstar bara så att jag får känna glädjen över att nån tar sig tid att svara (Jo,jag fiskar efter...nånting :)Det här inlägget i SVD tycker jag är ganska kul.Har vi för lite grejer eller gillar vi bara nyöppningar.Jag blev nyfiken på vilken affär det är.Ha en fin söndag

15 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen!! Här har det hänt grejjor minsann! Helt ny sida... fint! Vilken tydlig text! Surströmming är gott, jag ställer också gärna upp när någon bjuder på det =) Vet du var jag bor??! Vilken chock =0 Bor du "häromkring"??! Kul, nu måste jag börja speja... =)) kramis o tack för alla snälla kommentarer!!!

Anonym sa...

Vilken fin å lättläst sida!!
Imponerad!!
Du är sååå duktig!!
Så du har listat ut var Barbro bor....å du, jag har listat ut var du bor!!
WOW!!! Visst har jag varit duktig!!!!???
Men jag vet ändå inte vem du är...bara var ditt hus bor!!!=)
Kram!!

Maria sa...

Trevligt med ny layout! SKa svara där på sidan...Så du har listat ut var någon pitebloggare bor?? Roligt!
Jag gillar också surströmming!!

Maria sa...

OK, jag bor i ett ganska stort hus, men tänk om man bor i ett litet hus...=)

Anonym sa...

Wow vad snygg sida du har gjort - I´m imponerad!
Vet du var Barbros hus bor?? Jag vet inte av någon piteå-bloggares hus (utom dotterns förstås)..
Vi borde kanske snart ha bloggträff, träffas på riktigt????
KRAM!

Elin sa...

Hej! Ja, alltid kul att få fara bort och låta nån annan sköta stök och disk :-)

Kul att du gillar tygerna! Duken på bordet är från mio.

Anonym sa...

Vad fin och tydlig sidan blev! JAg tycker också att det har varit en "hemmasommar" lite för mycket i min smak...tror du att det beror på regnet? Det gör jag, det har alltför sällan varit sitta-uppe-sent-utomhus-och-prata-med-goa-vänner-väder...eller hur? kram!

Anonym sa...

Har du gjort om sidan? Fint! Kul med omröstning också. Visst är det gott med surströmming, det riktigt vattnas i munnen när man tänker på det.

Anonym sa...

Nu måste jag leta efter den. Alltså vetenskapliga tester. Kul...undrar bara vad jag ska fråga om...

Anonym sa...

Röstat och klart!

Anonym sa...

haha...du gillar bilder av stökiga hem=)!!!??? Men snart har jag städat...(hehe, vet inte vem jag försöker lura=)
Kommer förbi dig i morron.....dagen före din städdag!! haha....
Kram!!

Anonym sa...

Oj, vad fint du har gjort på bloggen. En liten makeover. Mycket snyggt! Kul att man kan rösta :)

Kram, Sofie.

Anonym sa...

Jag gillar med att bli bortbjuden på middag, men blev jag bjuden på surströmming blev jag nog....sur tror jag, verkar inte gott, vågar mig inte ens på att smaka. Maken gillar med att vara hemma medans jag gärna hittar på lite olika saker, balans är det rätta ordet, kram

Anonym sa...

Tyvärr är inte jag barnledig längre men min man är det. Så du får se snart vad det blir av paketen.

Anonym sa...

Vilken himla snygg och lättläst sida !!! Jättefint !
Ha en trevlig helg di också !
KRAM EVA