lördag 3 november 2007

Mer vardagsrum









Det är så roligt att ha det fint runt omkring sig och jag känner mig glad och nöjd över det nya vardagsrummet :-).Hyllan med stereon på i hörnet ska inte vara kvar.Där ska jag sätta upp två hyllplan för vinylskivspelaren och förstärkaren.Skåpet som hänger på väggen ovanför buddhan är det skåp som jag hade tänkt måla svart ,men jag ändrade mig.Det gav en värme till rummet att behålla det som det är.Sen är det nog inte sista gången jag ändrar mig angående färgen på det :-)
I dag snöar det här i Piteå så nu ska vi ut i skogen och bara njuta av den kalla,klara luften.Ha en fin dag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTESNYGGT!!
Å sofforna blev ju kanonfina!

Anonym sa...

Så fint! Kul med nytt på väggarna. Å nya soffor, mysigt.

Kram Ingela

Anonym sa...

Så snyggt det blev, förstår att du är nöjd!!
Längtar tills vi får börja med vårat vardagsrum också!!
KRAM!

Anonym sa...

Vad fint det är! Å jag älskar eran bokhylla!!
Vad bra val av soffa! Gillar den massor!!!
Hoppas helgen har varit bra! Här har det varit fullt upp med kompisar till alla barnen som kommit å gått......
Kul kul....
Hoppas veckan blir bra!
Kram!!!

Anonym sa...

Åh, vilket fint vardagsrum du har! Kan tänka mig du trivs som fisken där :) Soffan är jättesnygg! Hoppas din helg har varit härlig! Kramar, Sofie

Persiljas Hus sa...

Jamen har du sett! Du har ju samma soffa! Jag gillar den också skarpt! Fast våra överdrag i ljusbeige bomull är full av fläckar därav alla plädar...- Vilken färg/tyg är det du har? Är det ljusgrå? Den är allra finast när den står sådär lång! Vilket perfekt rum ni verkar ha med lagom lång vägg! Superfint har du det!!!

Ellasmamma sa...

Så kanonfint vardagsrummet blev...så nöjd du måste vara. Silvergrå väggar hmmm, det kanske vore nåt för vårt vadagsrum...

Anonym sa...

Mysigt hem!