söndag 23 mars 2008

Vilken skön helg


Jag brukar tycka att storhelger kan kännas ...ödsliga och folktomma.Det har jag inte haft en känsla av denna påsk.Vi har åkt slalom ,myst och grillat.Mycket utevistelse och det gillar jag och inga brutna ben för mig eller nån annan i slalombacken och det känns ju mer än skönt :)I dag har vi hälsat på vänner där vi åkte skoter och tog en promenad på isen.Det var så vackert.Alldeles vitt och solen som låg på..mmmmm...Mina tankar smyger i väg till stugan som vi har skrivit kontrakt på.Jag längtar verkligen dit.Nära naturen och mysigt.Snart tar vi över den :).Nu ska jag knoppa.Ha det gott
Bilden är från stugan när vi var och tittade på den i januari

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att dina ben är intakta efter slalomåkningen. Jag är så nyfiken på ER STUGA!! Du vet, är man stugnörd så är man! Hur som helst är det jättekul att ni har hittat ert drömställe!!
Ha en härligt söndag!!
KRAM!

Anonym sa...

Hejhej....Vilken bra påsk ni verkar ha haft!!!
Ring till designtorget å beställ böckerna...de är toppenbra!! Sen tycker jag åxå att du kan beställa äldre nr av Family Living!! De har jag gjort pga att några av mina var så nötta.....(!!!) Visst är jag knäpp=)
???

Det där tyget ja, å vad jag längtar tills det kommer...måste sy lite roliga röda kuddar till soffan......

Kram å gonatt!!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Låter ju som en alldeles underbar helg ju!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Maria sa...

Hej!
Vilken skön helg!
Och stugan!! Så mysigt!! Förstår att ni längtar tills den är eran!

MiaMaria sa...

Det låter som ni har haft det underbart!!!!!!

HA´det så gott!
Miamaria

I Veras hus sa...

En stuga!!
Vad härligt.Berätta mera!

Nu börjar påsklovet för mina stora barn.Den äldsta ska iofs träna(fotboll)varje dag, så han vet vad han ska göra..själv är jag frisk nog att jobba igen!

Vad fint ni gjort till 11-åringen, eller rättare sagt påbörjat.Är han 96:a eller 97:a?