söndag 6 juli 2008

Ikea nytt

En redskapshylla ovanför arbetsbänken så att det blir mer space på bänken ska jag fundera på om jag behöver ;)Läcker är den i alla fall.


Fröarp tyget har jag gillat sen jag såg det första gången och det finns nu som klädsel till Klippan soffan.


Jag gillar 50 tals känslan i detta tyg.Nån som har sett det IRL?


Ett läckert tyg som jag gärna skulle ha i sovrummet.Påminner mig om ett Marimekkotyg som jag inte minns namnet på.
I dag har jag haft en riktig slappardag.Jag har ont i ryggen och att sitta är värst.Jag la mig på soffan och råkade somna och sov gott i minst en timme och det behövdes.Så skönt....Nu ska jag vara social med de äldsta barnen.De yngsta sover.Ha en skön kväll

8 kommentarer:

Maria sa...

Alltid roligt när det kommer nytt på Ikea!!

Krya på dig med ryggen!

Anonym sa...

Är det tyger från Ikea??? Supersnygga, nu blir jag sååå sugen på att åka dit...gör tom inget om det blir en regnig dag, för då är det ett perfekt ställe att åka till...Hoppas du blir bättre i ryggen, kram

Anonym sa...

Jättesnygga tyger! Tänker ta maken med mig under semestern och åka till IKEA.. konstigt nog spjärnar han alltid mot... fattar det inte!!!:D
Hoppas att du blir bättre i ryggen snart.. inte kul att ha ont!
Sommarkram!

Anonym sa...

tycker jättemycket om hyllan, snygg!!!

Anonym sa...

visst är jag lurig.....vi ska inte flytta utan jag rensar bara ifall vi ska flytta.... ;)
Nu tänkte jag ta itu med köket, jag lovar, det kommer att kastas!
Är förtillfället sugen på att sälja huset å skaffa en lägenhet å en sommarstuga! Det vore det ultimata!!!
Bor gärna i lght om det är en stor, fin, å på rätt plats!! =)
Näpp, dags att fortsätta, vet förresten ett suuuperfint hus som är till salu rätt nära er som jag lätt skulle kunna köpa!! Du vet vilket jag menar va????

Ha det bra. det verkar bli varmt å molnligt....

Kram på rej!

Anonym sa...

Vilken snygg hylla! Den ska jag nog spana in, fast jag har ingen plats att ha den på.

Anonym sa...

Har ni fått semester än? Vi ägnar den åt att riva bård.....inte kul just nu.....men det blir nog fint sen........

Fröken Fräken sa...

De där nya IKEA tygerna är jag också jättesugen på!! Jag undrar hur de ser ut i verkligheten och hur stor mönsterrapporten är. Är mönstret jättelitet eller stort?! Nej jag måste ta och dra med någon till IKEA i Happis!!