fredag 4 juli 2008

Senaste inköpen





Ha en skön dag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är otäck :)

Jag ser att du hann dit före mej *fuskigt*
Vi köpte de där muggarna till svågern som fyllde år men annars när vi var där (igårkväll) så var det mesta (typ allt) slut...det blev nåra porslinsskålar från koizol bara......fast helt ok, det behövde vi!
sola på du jag vinner ändå tävlingen om vem som är rödast:)

tinaminastina sa...

Fina muggar du köpt och jag gillar kuddarna massor!!!Snyggt!

Trevlig helg å kram!!!

tina//

Maria sa...

Vilka roliga psykedeliska muggar!!

Och ursnygg 10-gruppen kudde!!

För att förprogrammera inlägg så skriver du ett och klickar sedan på "Alternativ för inlägg" längst ner till vänster. Där skriver du datum och tid du vill att det ska publiceras, klicka sedan på PUBLICERA INLÄGG. Då kommer det i inläggslistan som "Schemalagt" och publiceras den tid som du skrivit...

Sofie sa...

Fina köp du gjort! Kopparna var otroligt fräna :) Trevlig helg! Kramar, Sofie

Anonym sa...

Kuddarna är supersnygga, dom gillar jag verkligen!
Ha en bra lördag!
Kram Rebecka

Linda -Galleri Palla sa...

Gillar verkigen 10-gruppens grejor. Så snygga mönster.


Nu har jag köt några av S Larssons böcker. Visst var det dem du gillade???

mamamekko sa...

åå. vilka fina muggar! Vart har du köpt dem? Tiogruppen har ju såå mycket snyggt med.
Kram kram

martina sa...

Åh vilka snygga färgglada muggar!

Anonym sa...

Aaah snygga koppar!