måndag 11 augusti 2008

Måste bara få visa





mina fynd från min inlämningsrunda av grejer som jag har rensat ut.Rimmar det illa att jag börjar fylla på en gång???Jo,men kul är det =).
En gammal varukorg i stål och två snygga nötta plåtskålar.Det nötta stör mig inte just nu.Jag är i en sån period nu.Det kan vända för jag kan lessna fort och den finns det ju så många andra bloggar att bli inspirared av där ommålning alltid blir till det bättre.Men jag har kommit fram till att jag är för lat för att köpa grejer som ska målas om.Det tar sån tid och jag har inte så mycket tålamod på den fronten.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Den där gula skålen/brickan är ju jättefin! Hittade du den på Kupan? Jag har aldrig sett en liknande i formen, kul!
Bra att du inte målar om allt, jag tycker också om saker som är som de är...

Anonym sa...

Hej vilka fina fynd du gjort..
jag länkar dig om det ok.. gillar din blogg!