fredag 10 juli 2009

Vi gör alla våra misstag

sa igelkotten och steg ner från rotborsten.Mitt misstag i dag var att bjuda på en arbetsbänk på enkrona.se.Den var så billig bara 114 kronor och tiden så kort innan auktionen slutade.Jag bjöd 144,lägsta möjliga som jag kunde bjuda , och vann auktionen.
Efter frakt först på 49 kronor och ytterligare en fraktavgift på 159 kronor så hamnade hela kalaset på 352 kronor.En exakt likadan säljs på Rusta för 199 kronor.
Av detta kan jag lära mig att alltid kolla fraktavgifter FÖRST!grrrrrr

I morgon ska jag stå på loppis och sälja grejer.Jag hoppas på fint väder annars vete tusan om jag orkar stå och frysa.På eftermiddagen ska jag på 40 årskalas.Det ser jag verkligen fram emot.
Ha en trevlig helg!

5 kommentarer:

Malin sa...

Opps! Jaja...det handlar ju inte om några jättesummor , men ändå irriterande:( Kram och trevlig helg!

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Så irriterande! Men jag hoppas att den är fin i alla fall (och vem vet, kanske bättre kvalitet än på Rusta?)

caroline sa...

hej hej! vad kul att du kände igen mig! hoppas att du fick mycket sålt! det fick jag , mer en jag trodde! synd bara att vädret inte höll i sig och att solen fick vara kvar även idag.. ha det bra nu måste jag kika in din blogg! kram c

linda sa...

Hallå!
Hoppas allt är bra med dig och familjen? Stod du nånting på loppis i går för i såna fall måste jag ha missat er helt.Tyckte man gick igenom varje bord, men i efterhand missade vi nog många bord.
Ha det så bra vi kanske syns nån gång framöver.
Kram

ROOM AND SERVE sa...

Det var ingen dålig fraktavgift!