måndag 7 maj 2007

Hemma igen...





Så då är jag hemma igen efter en helt otroligt skön och rolig helg. Jag har lyssnat på intressanta föreläsningar bl. a av Gertrud Rullander, känd från svt Livslust som pratade om hälsa. Bilderna är från Kinaparken som vi besökte på lördagen. Den ligger i Bastedalen. Hoppas att jag skriver rätt nu. Är lite villrådig av alla ortsnamn. Det jag vet är att jag har varit i Åsbro utanför Hallsberg. Fredagen ägnades åt shopping. Mina inköp blev ; (hoppas att ni sitter ner nu ) två doftpåsar för 39:-, en Venom gubbe, Dragon balls och en knallpulverpistol! Oj, jag höll på att glömma vykorten från Ikea i Marieberg för 25:-. Håller jag på att tillfriskna eller insjukna i nån allvarlig sjukdom? Inte vet jag ,men jag mår bra och känner mig NÖJD med helgens inköp. För att inte tala om barnen när jag kom hem med deras grejer. Åsså var de ju lite glad att se mig me´=). Jag har träffat så många fina människor och helgen har gett mig så mycket i övrigt så det överträffar allt annat. En kanohelg med andra ord. Nu är jag så nyfiken på "mina" bloggar så nu blir det rundbloggning. Ha en fin dag!











10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du haft en bra helg! Och kul att du är tillbaka på bloggen igen =)

Anonym sa...

Vilka otroligt fina bilder. Och vad härligt att helgen varit så där lite extra bra. :)

Anonym sa...

Jättefina bilder. Roligt att helgen blev så bra... men vad har hänt med shoppinglusten????
Huvudsaken är att man är nöjd - inte hur mycket man har handlat!
Välkommen-hem-kram!
Liza

Anonym sa...

Åh så härligt du verkar haft det :)
Och lite shopping ;) Med betoning på lite. Joo, kanske är det en allvarlig sjukdom?

Skulle beställa Bemzöverdraget nu, ser till min fasa att det är 6 veckors leveranstid :( Men det är väl sånt man får ha i beräkning såklart.
Tror det blir tokbra iallafall :)
Tjing//Z

Anonym sa...

Oh vad många fina bilder!!
Du verkar ha haft suveräna dagar :)
Härligt! Ha en fin dag och välkommen hem! Kram /Sofie

Anonym sa...

Kul att du haft kul! Tillbaka med ny energi. Det är nyttigt att göra miljöombyte emellanåt.

Vi far till Umeå imorgon, tjolahopp!

Har inte pratat med Åsa än, varit så fullt upp i helgen, men ska ta tag i det.

Ha en trevlig kväll, så hörs vi.

Anonym sa...

Fint det ser ut. Du verkar ha haft en härlig helg fastän storshoppingen uteblev. Kul att vara välkommen hem,
ha en kanonkväll med familjen, kram Maria

Anonym sa...

Härliga bilder du visar...ni verkar haft det toppen...
Kram på dej !
Tina :)

Anonym sa...

Men oj vad du handlat...=) Obs ironi...
Fina bilder, bruden!!!!
Vad kul att ha fått vara på föreläsning/ar!!!!

Ha det bra, skönt att ha tillbaka dig i Piteå igen!!!
Kramar!!!!

Anonym sa...

Härligt med korta resor som ger så mycket!! Fina bilder med. Shoppingen däremot, den verkade lite tunn.... hahahaaa....